• A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site
Language Proficiency
English
Contacts
Phone:
+7 (495) 772-95-90
26279
Address: 26 Shabolovka Ulitsa, Building 2, room 2215
Timetable
SPIN-RSCI: 4370-3886
ORCID: 0000-0003-1265-0708
ResearcherID: K-9710-2015
Scopus AuthorID: 57190139877
Google Scholar
Office hours
Tuesday 16:00-18:00 Thusday 16-18
Supervisor
V. A. Rebiazina
Printable version

 

Have you spotted a typo?
Highlight it, click Ctrl+Enter and send us a message. Thank you for your help!
To be used only for spelling or punctuation mistakes.

Olga Konstantinovna Oyner

  • Olga Konstantinovna Oyner has been at HSE University since 2006.

Education, Degrees and Academic Titles

  • 2003

    Doctor of Sciences* in Economics and National Economy Management
    Ural State University of Economics

  • 1994
    Associate Professor
  • 1989

    Candidate of Sciences* (PhD) in Economics and National Economy Management

  • 1983

    Degree in Planning of industry
    Sverdlovsk Institute of National Economy

* Candidate of Sciences
According to the International Standard Classification of Education (ISCED) 2011, Candidate of Sciences belongs to ISCED level 8 - "doctoral or equivalent", together with PhD, DPhil, D.Lit, D.Sc, LL.D, Doctorate or similar. Candidate of Sciences allows its holders to reach the level of the Associate Professor.
* Doctor of Sciences
A post-doctoral degree called Doctor of Sciences is given to reflect second advanced research qualifications or higher doctorates in ISCED 2011.

Awards and Accomplishments

Best Teacher – 2023, 2017

Courses (2023/2024)

Courses (2022/2023)

Courses (2021/2022)

Courses (2020/2021)

* В названии ВКР упоминается  Instagram. Instagram - запрещённая в России соцсеть.

Editorial board membership

2023: Member of the Editorial Board, Управленец.

Publications

20234

20222

20206

  • Article Kazakov S. P., Oyner O. K. Wellness tourism: a perspective article // Tourism Review. 2020. Vol. 76. No. 1. P. 58-63. doi
  • Chapter Ойнер О. К. Глава 2. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ И ПРАКТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ КЛИЕНТООРИЕНТИРОВАННОСТИ // В кн.: Клиентоориентированность: исследования, стратегии, технологии : монография / Под общ. ред.: О. К. Ойнер, И. В. Липсиц, Л. С. Латышова. М. : ИНФРА-М, 2020. doi Гл. 2. С. 32-54. doi
  • Chapter Ойнер О. К. Глава 3. КЛИЕНТЫ КОМПАНИИ: ОТ ЕДИНИЧНОЙ СДЕЛКИ К ФОРМИРОВАНИЮ КЛИЕНТСКОГО КАПИТАЛА // В кн.: Клиентоориентированность: исследования, стратегии, технологии : монография / Под общ. ред.: О. К. Ойнер, И. В. Липсиц, Л. С. Латышова. М. : ИНФРА-М, 2020. doi С. 55-61. doi
  • Chapter Ойнер О. К. Глава 8. ТЕХНОЛОГИИ ВОВЛЕЧЕНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ В СОВМЕСТНОЕ СОЗДАНИЕ ЦЕННОСТИ // В кн.: Клиентоориентированность: исследования, стратегии, технологии : монография / Под общ. ред.: О. К. Ойнер, И. В. Липсиц, Л. С. Латышова. М. : ИНФРА-М, 2020. doi С. 181-210. doi
  • Book Ойнер О. К., Липсиц И. В., Пантелеева Е. К., Рожков К. Л., Рожков А. Г., Латышова Л. С., Карпова С. В., Фирсова И. А. Клиентоориентированность: исследования, стратегии, технологии : монография / Под общ. ред.: О. К. Ойнер, И. В. Липсиц, Л. С. Латышова. М. : ИНФРА-М, 2020. doi
  • Chapter Ойнер О. К. Международный опыт измерения удовлетворенности качеством государственных услуг // В кн.: Клиентоориентированность: исследования, стратегии, технологии : монография / Под общ. ред.: О. К. Ойнер, И. В. Липсиц, Л. С. Латышова. М. : ИНФРА-М, 2020. doi С. 92-115.

20192

20186

20171

Book Ойнер О. К. Управление результативностью маркетинга. Учебник для бакалавриата и магистратуры. М. : Юрайт, 2017.

20161

Article Olga Oyner, Antonina Korelina. The influence of customer engagement in value co-creation on customer satisfaction: Searching for new forms of co-creation in the Russian hotel industry // Worldwide Hospitality and Tourism Themes. 2016. Vol. 8. No. 3. P. 327-345. doi

20153

20141

Book Липсиц И. В., Дымшиц М. Н., Галицкий Е. Б., Галицкая Е. Г., Казаков С. П., Латышова Л. С., Ойнер О. К., Санамьян Е. И., Тюрин Д. В. Основы маркетинга / Рук.: И. В. Липсиц; под общ. ред.: И. В. Липсиц, М. Н. Дымшиц; науч. ред.: И. В. Липсиц, М. Н. Дымшиц. М. : Геотар-Медиа, 2014.

20134

20129

20104

20083

20071

Chapter Ойнер О. К., Щербакова Е. Интегрированная модель оценки маркетинговой деятельности компании // В кн.: Новые направления развития маркетинга: взаимодействия и партнерские отношения. Материалы международной научно-практической конференции 15-16 ноября 2007 г. М. : ГУ-ВШЭ, 2007.

Latyshova L., Syaglova Y., Oyner O. The customer-oriented approach: the concept and key indicators of the customer driven company (2015). Innovation, Leadership & Entrepreneurship Challenges of Modern Economy. University of Dubrovnik, Croatia. ISSN 1849-3645.

Timetable for today

Full timetable

Students of HSE Graduate School of Business Win in Future Retail Challenge 2020

Students of the Master's programme in ‘Retail Management’ of the Graduate School of Business are the first Russians to win the Future Retail Challenge, an international competition in which national student teams compete. The competition is held as part of the World Retail Congress, which has been held since 2007. The winners were announced at the World Retail Awards.

Business and Management Faculty Team win Jaguar Game Changer Case Competition

619 HSE students entered the Jaguar Game Changer Business case competition. It is the first event of this kind organised as part of HSE’s cooperation with Jaguar Land Rover.