• A
  • A
  • A
  • АБВ
  • АБВ
  • АБВ
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта

Branding and Brand-Communications

2022/2023
Учебный год
ENG
Обучение ведется на английском языке
5
Кредиты
Статус:
Курс по выбору
Когда читается:
2-й курс, 1 модуль

Преподаватели


Берлин Елена Анатольевна


Нелюбина Евгения Владимировна

Course Syllabus

Abstract

The course is focused on creating a plan of marketing solutions related to brand management. The course involves the analysis of elements of both external and internal branding and opens up opportunities for studying a range of metrics to assess the effectiveness of brand development.
Learning Objectives

Learning Objectives

  • Teaching students decision-making skills for the creation and management of brands and brand-communications
  • Development of competence to analyze and compare various theoretical approaches to the problems of brand-communications
Expected Learning Outcomes

Expected Learning Outcomes

  • Analyze the brand's place in the brand portfolio
  • Justify the choice of a specific branding strategy depending on the task
  • Evaluate the significance of brand elements
  • Develop a brand concept
  • Сompare different brand creation concepts
Course Contents

Course Contents

  • Branding and Brand-Communications
Assessment Elements

Assessment Elements

  • non-blocking Homework
  • non-blocking Work at seminars
  • non-blocking Exam
Interim Assessment

Interim Assessment

  • 2022/2023 1st module
    0.3 * Work at seminars + 0.4 * Exam + 0.3 * Homework
Bibliography

Bibliography

Recommended Core Bibliography

  • Тульчинский Г. Л., Терентьева В. И. - БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ. БРЕНДИНГ И РАБОТА С ПЕРСОНАЛОМ 2-е изд., испр. и доп. Учебное пособие для вузов - М.:Издательство Юрайт - 2021 - 255с. - ISBN: 978-5-534-05503-0 - Текст электронный // ЭБС ЮРАЙТ - URL: https://urait.ru/book/brend-menedzhment-brending-i-rabota-s-personalom-471939

Recommended Additional Bibliography

  • Домнин В. Н. - БРЕНДИНГ 2-е изд., испр. и доп. Учебник и практикум для вузов - М.:Издательство Юрайт - 2021 - 493с. - ISBN: 978-5-534-13539-8 - Текст электронный // ЭБС ЮРАЙТ - URL: https://urait.ru/book/brending-469384