Конференции
2016
- Мулюкова Эльвира. Изучение взаимосвязи между ценовой эластичностью спроса и фазами бизнес-цикла
- Потапов Дмитрий. Individuals versus couples in their choices of differentiated goods: preliminary evidence from the performing art industry
- Ожегов Евгений. Heterogeneity of sellers in housing market: the difference in pricing strategies
- Бузанакова Алина. Modelling preference heterogeneity for performing arts: evidence from Perm Opera and Ballet Theatre
19 International Conference on Cultural Economics, Valladolid, Испания, 21-24 Июня 2016:
- Ожегов Евгений. Do sequel movies earn more than non-sequels? Evidence from the US box-office
- Бузанакова Алина. Location matters: estimating the demand for performing arts in various seating areas
European Marketing Academy Conference, Осло, Норвегия, 24-27 мая 2016:
- Потапов Дмитрий. The effectiveness of individual targeting through smartphone application in retail: evidence from field experiment
Конференция "Соседи по науке", НИУ ВШЭ - Пермь, 16 мая 2016:
- Ожегов Евгений. Hetegogeneity of sellers in housing market: difference in pricing strategies
- Потапов Дмитрий. Эффективность персонального таргетинга в ритейле: результаты непараметрического анализа
- Бузанакова Алина. Оценка функции спроса на театральные постановки
- Попова Евгения, Ожегов Евгений. Modeling relationship between electricity load and meteorological conditions in Perm region
- Новикова Ольга, Потапов Дмитрий. Empirical analysis of consumer purchase behavior: interaction between state dependence and sensitivity to marketing-mix variables
2015
III rd International Conference on Applied Research in Economics, HSE - Perm, 21-23 April 2015:
- Новикова Ольга, Потапов Дмитрий. Empirical analysis of consumer purchase behavior: interaction between state dependence and sensitivity to marketing-mix variables
- Ожегов Евгений. Identification of mortgage demand function with heterogeneous preferences
- Потапов Дмитрий, Окунема Мария. The effectiveness of individual targeting through smartphone application in retail: evidence from field experiment
- Новикова Ольга, Потапов Дмитрий. Modelling multi-level choice of heterogeneous product
- Ожегов Евгений. Identification of mortgage demand function with heterogeneous preferences
Конференция "Соседи по науке", НИУ ВШЭ - Пермь, 12 мая 2015:
- Кочкина Наталия. Множественный выбор в ритейле
- Новикова Ольга. Моделирование спроса на дифференцированный товар
- Цевилева Марина, Потапов Дмитрий. Изучение потребительских предпочтений при выборе сока: моделирование на дезагригированных данных кассовых чеков
- Попова Евгения, Чадов Алексей. Моделирование оптового рынка электроэнергетики макрорегиона России с помощью непрерывно-дискретных моделей
- Окунева Мария. The effectiveness of individual targeting through smartphone
- Возмищева Анна. Моделирование склонности потребителей к минимизации издержек при выборе тарифного плана
- Кузьменкова Светлана. Мобильность как потенциальный фактор потребления услуг сотовой связи
- Чадов Алексей, Попова Евгения. Географическая мобильность абонента и подходы к ее измерению
XVI Апрельская международная научная конференция "Модернизация экономики и общества", Москва, 7-10 апреля 2015:
- Попова Евгения, Чадов Алексей. Моделирование оптового рынка электроэнергетики при помощи непрерывно-дискретных моделей
- Новикова Ольга, Кочкина Наталья, Потапов Дмитрий. Что определяет ценность бренда: измерение на основе модели потребительского выбора
- Паненко Алиса. Identification and Measurement the Effect of “Made in Europe” Brands Development in the Russian Retail Market
Нашли опечатку?
Выделите её, нажмите Ctrl+Enter и отправьте нам уведомление. Спасибо за участие!
Сервис предназначен только для отправки сообщений об орфографических и пунктуационных ошибках.