• A
  • A
  • A
  • АБВ
  • АБВ
  • АБВ
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта

Научный семинар департамента менеджмента НИУ ВШЭ — Пермь

Мероприятие завершено

Департамент менеджмента приглашает принять участие в научном семинаре, в рамках которого преподаватель департамента Алиса Паненко представит доклад на тему «Identification and Measurement the Effect of “Made in Europe” Brands Development on the Russian Retail Market».

Департамент менеджмента приглашает принять участие в научном семинаре, в рамках которого преподаватель департамента Алиса Паненко представит доклад на тему «Identification and Measurement the Effect of “Made in Europe” Brands Development on the Russian Retail Market».

Аннотация:

A range of marketing studies give an argument that the use of “Made in” indication on retail market is expected to influence the product evaluation. However it is still unclear how the consumers’ perceptions, preferences and behavior are affected by the image of such products. In this paper, we propose and empirically test a model that addresses these issues.

Место проведения: ул. Студенческая, 38, ауд. 405.